Studeren in Athene

Normal life

Eindelijk! Ik weet m'n rooster en m'n vakken! Haha, en mensen, wat heb ik het zwaar . .

Maandag:9.00 - 12.00 Public Relations

12.00 - 15.00 Marketing of Services

Dinsdag: 12.00 - 15.00 Cross Cultural Communication

Woensdag: 9.00 - 12.00 Costumer Relationship Management

12.00 - 15.00 International Marketing

Zoals jullie kunnen zien heeft deze mevrouw dus een asociaal lang weekend met de donderdag en vrijdag erbij, en bovendien valt geen enkel vak op de tijd van 15.00 - 18.00 of van 19.00 - 21.00! Admir heeft namelijk wel zo'n achterlijke tijd . . !

Van de week heb ik Costumer Relationship Management gehad, wat me echt aangenaam, me de nadruk op aangenaam, verrasde! Een leuke jonge man, genaamd Nikolaos Panagopoulos, sprak in perfect engels over, zoals de naam al zegd, de relatie van bedrijf tot bedrijf en van bedrijf tot klant. Een goedvoorbereide powerpoint presentatie, de nodige structuur en humor in zijn les heeft er voor gezorgd dat het nu al mijn favoriete les is ;)! Dat in tegenstelling tot International Marketing, waar één of andere vreemde snuiter, zeker weten van de andere kant op gebied van seksualiteit, met een onwijs grieks accent een chaotisch riedeltje uitkraamt en dan verwacht dat we allemaal de 'basics' van marketing weten . . niet dus. Cross Cultural Communication heb ik al eerder gehad, maar dat scheelt, heb ik tenminste iets wat bekend is!

Naast school, ben ik vooral bezig geweest met het schoonmaken van m'n nieuwe huisje samen met Admir, die nu officieel mijn huisgenoot is! De derde kamer is nog steeds leeg, en word nu even bewoond door Federica, een Italiaanse die we hier hebben leren kennen. Ze had mot met d'r agressieve vriend uit Libanon en is daarom bij ons ingetrokken voor een paar nachtjes! Alles hier is echt een grote bende, maar na een grote schoonmaak op de knietjes en rode handschoenen zien de keuken en m'n kamer er weer een beetje anti-student uit ;)! Alles leuk, lief en aardig dat 'Erasmus' leven, maar ik hoef dus echt niet wakker te worden tussen de peuken en lege flessen, waarna je met je blote kakken in de resten van wijn, chips of welke andere alcoholische versnapering dan ook gaat staan. Geef mijn portie maar aan fikkie!

Dat feesten is dus precies wat ik dus nog steeds doe, maar ik ben wel al een buitenstaander aan het worden . . Ik trek het namelijk niet om dat elke avond te doen! Waar de rest de energie vandaan haalt mag joost weten . . Vandaag heb ik dan ook nog even wat cultureels gedaan ter compensatie, namelijk naar een expositie over Eros geweest. God van liefde, yeah right. De oude griekenwaren me toch een stelletje smerige mannetjes!Zie de foto's voor de volledige shock.

Vanavond het nachtleven induiken en morgen héél vroeg staat er een trip gepland naar het eiland Aegina! Ongeveer 40 minuten vanaf Pireus, de haven van Athene! Nu alleen hopen dat het weer ook mee zit, want vandaag werd de lucht wel erg dreigend en begon het opeens stevig te waaien . . maar ik mag natuurlijk niet klagen, Nederland is er slechter aan toe ;)!

Ciaaoo lieffies!

foto's; www.tamara453.hyves.nl

Reacties

Reacties

Jesca

Ik zie geen fotos met smerige mannetjes ;-). Maar klinkt nogsteeds goed Tamaar! Ben benieuwd hoe anders de Universiteit van de Haagse Hogeschool is? Geniet! Dikke kus Jes

Bert

Jennifer en Stefan

Wat een rooster zeg, daar tekenen wij ook voor!
Zo te lezen heb je het erg goed naar je zin.
En mis je ons en Nederland helemaal niet, hahah!
Tot horens

Gr Jennifer en Stefan

Opa

Zo eindelijk je echte kamer en je rooster(tje) ik begrijp wel dat je genoeg tijd over hou voor andere dingen, maar ook grote schoonmaak, en als het dan schoon is en je heb het gezellig gemaakt is dat toch ook wel weer leuk?
nou na de eerste week school en de andere kamer en nog wat bezichtigen zal het wel lukken met jou.
Groetjes van mij en oma.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!