Studeren in Athene

Komt tie dan he . .

Nou daar is tie dan, het moment waar ik eigenlijk niet op zat te wachten, IK MIS JULLIE! Ik mis de Nederlandse nuchterheid, het doe maar gewoon dan doe je al gek genoeg, de ' yes de zon schijnt ' in plaats van de ' kolere, moet ik weer leren met 35 graden ;)! '. Ik krijg zo waar een beetje verlangen naar ritme, minder alcohol, meer slaap, ja, zelfs een sportschool staat op m'n lijstje . .

En dus, aangezien ik herhaaldelijk berichten kreeg van, ja heb je het nou nooit eens zwaar, bij deze, ik heb wat om naar uit te kijken als ik thuis kom ;)! Een horde goede vrienden en familie, met een flinke portie hollandse nuchterheid en een scheutje zelfspot. JA, IK WIL!

Maar nog even niet ;), nog even blijf ik me een boerentrien voelen tussenhet mediteraanse ras, waar het brein vooral bestaat uit lekker eten, goede wijn en ja, de zomerfeeling zal het wel veroorzaken, sex. Maar goed ik heb meer met de salsa moves van onze italianen en spanjaarden dan met het 'nee ik moet leren, nee ik ga sporten, nee ik ga slapen' brein van de zeer verantwoordelijke Westerlingen. Dat doe ik wel weer als ik thuis ben ;)! En dat schiet (gelukkig) op :)!

Yassas!Liefsvoor Nederland en het goede volk ;)

Reacties

Reacties

Opa

Ja dat is een andere brief als dat we gewend waren ,bij jou is het dan wel 35 graden hier is het soms goed nat en koud maar er is hoop dus wachten we daar dan maar op.
maarja even doorzetten met leren en genieten dan komt alles wel weer goed,en kan je thuis weer gewoon verder met alle andere dingen.
groetjes .

Tante m

Aaahhhhh, wie had dát nou verwacht???!?!?!
Nou schattie, je logeerbedje staat voor je klaar en je kindertjeskoffie ook en twee wildebrassen die niet kunnen wachten om je weer te zien, dus wat ons betreft kan je ook wel weer terugkomen hoor.
Maar ga toch nog maar even voor het leventje daar, want voor je het weet is het voorbij en -dat weet ik zeker- als je hier bent verlang je weer naar daar...
Hou je taai, dikke kus van alle 4 de Slootertjes in Laaaa-ren

Rita

Lieve Tamara,
Het is heel normaal,hoor dat je Nederland mist,we hebben het bij Jesca gezien,je gaat Nederland weer op een andere manier waarderen.
Geniet van de zon, alle aandacht, Nederland kan altijd nog.
Dikke kus van Jos en Rita

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!